ANJ - 3F - 23/24
Tento distanční kurz je vytvářen v souladu s tematickým plánem výuky anglického jazyka pro 3. ročník.
Jeho základem je učebnice SOLUTIONS. INTERMEDIATE (3 RD EDITION) a následně pokrývá tematické lekce 1 až 5.
Co se týče hodnocení je povinná celoroční docházka s maximální možnou a omluvenou absencí
ve výši 30 %, pravidelná aktivita, včasné odevzdávání zadaných prací ve stanovených termínech a samozřejmě i zájem o předmět.
ŽÁCI BYLI SEZNÁMENI S PRAVIDLY PRÁCE A HODNOCENÍ V TOMTO PŘEDMĚTOVÉM MOODLE KURZU.
ŘEHÁK
OBN - 3. F - 2023/2024
- Požadavky k předmětu (co je potřeba pro splnění, info o zkoušení, testech, apod.)
- Hodnocení (váhy klasifikace)
- Plán výuky (září - červen)
- Materiály k výuce (materiály, ze kterých můžete čerpat, zajímavé odkazy, materiály pro vytištění do hodin, apod.)
PRV -3F- 2023/24
Průmyslový design v propojení s vývojem techniky. Historický vývoj tvůrčích stylů a slohů. Hlediska vzhledu a funkce u technických produktů. Praktické úlohy, výpravy do terénu. |
ICT-3F-2023/24
- Pokročilé využití MS Excel
- Základy a teorie databází
- Pokročilé využití MS Access
- Operační systémy, virtualizace
ANJ - 3F - 2023/24
Kurz angličtiny zaměřený na souhrn nezbytných jazykových dovedností, tedy mluvení, poslech, čtení, psaní. Opírá se o učebnici Maturita Solutions Intermediate (3rd edition), případně další doplňkové materiály.
Požadavky kurzu:
· Prezence, aktivní zapojení v hodině
· Zájem o předmět
· Plnění a odevzdávání zadaných úkolů včas
· Sešit nebo obdobná forma zápisků
NEJ-3F-Fg-RTL-2023/24
Aktivní účast ve výuce, příprava na danou na hodinu variabilního charakteru, zaměřené na veškeré části jazyka, odevzdání úkolu včas, aktivní účast na písemných pracech s vyjímkou nemoci, tedy omluvené absence.
Základem výuky němčiny je učebnice. To je způsobeno tím, abychom neopomněli nějaké komponenty jazyka jako je:
fonetika = výslovnost
intonace = melodie věty
lexikologie = slovní zásoba na dané téma
morfologie = aktuální gramatika
syntax = větná stavba
Všechny tyto komponenty musíme rozvíjet současně s cílem dosáhnout nejlepší komunikativní úrovně studenta na individuální bázi. Je tedy nutné využít co nejlépe individuálního potenciálu studenta k dobré komunikaci, porozumění, psaní a čtení. Rozvoj poslechu, mluvení psaní a čtení jsou tedy hnacím motorem při studiu cizích jazyků.